vrijdag 6 januari 2012

Lange coltrui

Trui nr. 9 uit Knipmode 9/2010 vind ik een echt succesnummer! Vorig jaar heb ik hem al een paar keer gemaakt, en die truien heb ik al zo vaak gedragen dat de stof helemaal was gaan pluizen. Tijd voor een nieuwe dus.
De tregging heb ik een tijdje geleden gekocht bij C&A maar nog niet gedragen. Hij past perfect bij deze trui vind ik zelf.

Het heerlijke zachte stofje heb ik gekocht op de markt in Zaandam. Ik ga vaak naar Zaandam naar de bioscoop en bij toeval zag ik dat er een markt was met een stoffenkraam met prachtige stoffen! En helemaal niet duur! Daar ga ik dus zeker vaker heen. Voor Elisa heb ik er ook een stofje gekocht, daar ga ik morgen wat van maken.

6 opmerkingen:

  1. mooie geworden, ziet er lekker zacht en warm uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij lijkt me heerlijk dragen! Mooie trui.. staat je goed!

    groetjes.. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat echt als een speer wat kleding maken betreft ! Deze is ook weer leuk.
    Ik kom er net vandaan, van de Zaanse bios.
    De markt in Z'dam is aardig, jammer genoeg nog maar 1 stoffenstal en daar moet je het treffen vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat je erg leuk vind ik! Lekker warm en wat een gave stof heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je heerlijk voor jezelf aan het naaien geslagen.
    Deze trui ziet er heerlijk warm uit en staat je erg leuk.

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mmmm wat een heerlijke trui met dit weer, geniet er maar van

    BeantwoordenVerwijderen