dinsdag 1 januari 2013

GIVE-AWAY

Ik zou een give-away doen bij 140 volgers. De teller staat al een tijdje op 103 volgers en ik ben zo blij met jullie als trouwe lezers, waarom niet gewoon NU de give-away doen?

Er zijn (alléén onder de volgers van deze blog) twee lappen stof van elk 1.40 m te winnen. Geef in een berichtje hieronder aan welke stof je zou willen winnen. Zondagavond 6 januari vindt de verloting plaats.

1. Stenzo Tricot. Rode ondergrond met bruine hertenhoofden.


2. Babyrib. Zwarte ondergrond met grijze en roze/rode bedrukking. Het rood is minder fel dan op de foto.

16 opmerkingen:

  1. oh tof om het nieuwe jaar zo te beginnen... Ik vind stofke 1 het schoonste!
    een plezant en gelukkig 2013!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed begin van het nieuwe jaar, ik ga voor het bovenste stofje.
    Ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm. Da's moeilijk kiezen. Toch maar het eerste stofje. En goede wensen voor 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een leuk begin van het nieuwe jaar, ik ga ook voor de rode tricot met herten.

    Groetjes van Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig nieuwjaar! Ik ga ook voor het bovenste stofje. Zo mooi! (hier de roze versie gehad..)
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dacht dat ik je al volgde,maar door de computer is het niet doorgekomen blijkbaar.Nieuwe computer,nieuwe kansen. Doe graag mee!!Vind stofje 2 wel leuk.Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, ik doe graag mee en ga dan voor de tweede stof.
    Ook de beste wensen voor 2013.

    Groetjes,
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Meteen even gelegenheid om iedereen een Fijn en Creatief 2013 te wensen!!

    Doe verder heel graag mee met de verloting, de babyrib vindt ik erg leuk.

    Groetjes Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Om welke reden ik jouw blog nog niet volgde....weet ik zelf niet.
    Je maakt wel mooie dingen.
    Ik ga daar dus meteen verandering in brengen.
    Verder wens ik jou en je gezin alle goeds in 2013.
    En mag ik ook meedoen met de leuke give-away ?
    De tricot stof bevalt me het meest.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Joepie, ik doe alvast mee. Ik waag mijn kansje op de baby rib, alhoewel beide stofjes prachtig zijn. Ik durf echter nog niet aan tricot te beginnen, hihi.
    Een heel gelukkkig nieuwjaar!!
    Ik zet ook een link op mijn blog.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog een gelukkig, gezond en creatief 2013 gewenst!

    Enneh... ik zou ook graag meedoen met je give-away. Ik ben dol op babyrib, is een heerlijk warm stofje voor Bridget, dus graag het tweede stofje.

    Ik zet ook nog even een link op mijn blog.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil ook graag meedingen, ik ga voor het tweede stofje, de babyrib.

    Groetjes, Roelfina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe graag mee, ik vind ze eigenlijk allebei heel erg leuk.
    Maar ik ga denk toch voor de babyrib.

    groetjes klara

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi, ik vond je blog via de Zo Geknipt-Sew along! Ben meteen volger geworden, leuke blog!
    En toen zag ik deze giveaway... waar ik dus graag aan meedoe :-) Als ik zou winnen zou ik stofje 1 kiezen, de tricot met hertjes...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke give-away! Ik doe graag mee en dan voor het 1ste stofje!

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Allereerst een gelukkig Nieuwjaar gewenst! Moge het overlopen van de creatieve ideetjes!
    Ik volg je al een tijd en doe graag mee met je weggever. Moeilijk kiezen,hoor! Twee erg mooie stoffen!
    Ik ga dan toch voor stofje 1 gaan , de hertjes zijn mijn dochters ding!!
    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen