donderdag 28 februari 2013

Opvouwbaar tasje

En ook het opvouwbare tasje (recept nr. 10 van Zo Geknipt) heb ik net op tijd afgekregen. Het leek ingewikkelder dan het was. Omdat het de laatste dag van februari is, heb ik al heel wat voorbeelden van tassen en ook veel tips en adviezen voorbij zien komen. Hier had ik veel voordeel aan, en de tas had ik dan ook in een paar uurtjes in elkaar.


De bloemetjesstof heb ik al wat jaartjes in de kast liggen. De paarse stof is een reststuk van het tafelkleed dat ik een paar dagen geleden maakte.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk tasje! Ik heb er al verschillende langs zien komen. Ga het boek toch maar bestellen denk ik zo, staan er echt leuke projecten en adviezen in?
    Goed weekend!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I was recommended this blog by my cousin. I am not sure whether
    this post is written by him as nobody else know such detailed about
    my trouble. You're incredible! Thanks!

    my blog: bmr calculator to lose weight
    my website > bmr Calculator to lose weight

    BeantwoordenVerwijderen
  3. altijd handig zo'n opvouwbaar tasje. mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen