vrijdag 4 januari 2013

Oude Knipmode hervonden!

Wat heb ik een spijt dat ik jaren geleden een hele stapel oude Knips heb weggegooid. Maar het ergste was nog dat er een Knip bij zat waar mijn dochter in stond! Ik had geen idee meer welke Knip dat was, en hoe ik die ooit weer kon vinden.

Maar dankzij Roelfina heb ik deze Knip weer! Zij heeft voor mij een ware speurtocht door vele jaargangen Knips gevoerd, en mijn dochter teruggevonden! Dank je wel, Roelfina!!!

Hier zie je dan mijn dochter, op de foto zal ze een jaar of 5 zijn. Ik maakte toen ontzettend veel kleren voor mijn kinderen, en stuurde deze foto naar de Knip. Het was een - voor die tijd - prachtig jurkje, en ik had hem precies zo gemaakt, van dezelfde stof, en gecombineerd, met dezelfde gympen en sokken, als hoe de Knip het had geportretteerd.

Nu is mijn dochter alweer bijna 20 jaar en studeert ze in Engeland. Time flies...





3 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Die moet je idd koesteren! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan, Sandra, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat leuk. Gelukkig dat je hem teruggevonden hebt. Een leuke herinnering.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen